luni, 7 februarie 2011

O plimbare de neuitat - Nicholas Sparks

                
        
 = O poveste romantica despre o dragoste nemuritoare=

      " La saptesprezece ani viata mea s-a schimbat penrtu totdeauna... Am cinzeci si sapte de ani, dar chiar si acum imi aduc aminte de ce s-a intamplat in anul acela, pana in cele mai mici detalii. Adesea retraiesc acel an readucandu-l la viata, si cand o fac ma copleseste un amestec ciudat de tristete si bucurie...
        Ma numesc London Carter si am saptesprezece ani. Aceasta este povestea mea si promit sa nu omit nimic... La inceput veti zambi si mai apoi veti plange - sa nu spuneti ca nu ati fost avertizati."

    " Dragostea indelung rabda; dragostea este binevoitoare; dragostea nu pizmuieste; nu se lauda; nu trufeste. Dragostea nu se poarta cu necuviinta, nu cauta ale sale, nu se aprinde de manie, nu gandeste raul. Nu se bucura de nedrepate, ci se bucura de adevar. Toate le sufera, toate le crede, toate le nadajduiaste, toate le rabda."  (1 Corinteni Ap. Pavel 13:4,5,6)
    " Jamie a fost mai mult decat femeia pe care am iubit-o. In anul acela Jimie m-a ajutat sa devin barbatul care sunt astazi. Cu priceperea ei constanta mi-a aratat cat de important era sa-i ajuti pe altii; cu rabdarea si bunatatea ei mi-a aratat ce inseamna intradevar viata. Voiosia si optimismul ei chiar si in timpul bolii, au fost cel mai uimitor lucru la care am fost martor vreodata." 
    " De asemenea, Jamie importanta iertarii si puterea de tramsformare pe care o ofera."
    " Jamie nu a fost doar ingerul care la salvat pe Tom Thorson, Jamie a fost ingerul care ne-a salvat pe noi toti."
    " Au trecut patruzeci de ani si pastrez inca vie in mintea mea ziua acea. Se poate sa fiu mai batran si mai intelept este posibil sa fi trait o alta viata, dar stiu ca atunci cand imi va veni ceasul, amintirile din ziua aceea vor fi ultimele imagini care mi se vor perinda prin minte. Inaca o iubesc si nu mi-am scos niciodata inelul de pe deget."
    " Zambesc usor uitandu-ma spre cer, si va marturisesc ceva ce nu v-am spus: acum cred ca miracolele se pot intampla."
     

3 comentarii:

  1. hey...in sfarsit am reusit sa termin de citit aceasta minunata carte :X:X:X:X:X e prea frumoasa pentru a nu fi citita, chiar razi la inceput dar si cand plangi, ei bine, devine un moment deosebit care te pune pe ganduri serios, dar multumesc foarte mult pentru ca mi-ai imprumutat cartea>:D< maine ti-o aduc, am citit-o in 2 zile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva :D citatele sunt bestiale:X:X:X si imi place noul design-ul blogului tau:X:X:X pooop

    RăspundețiȘtergere